22 280 93 00 biuro@pir.com.pl ul. Stępińska 22/30, 00-739 Warszawa
Zakresem usług firmy PIR jest kompleksowa obsługa w obszarze:
od etapu projektowania poprzez dostawę urządzeń, instalację, konserwację oraz serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oferowanej infrastruktury.
Gwarantujemy zadowolenie z oferowanych rozwiązań w dziedzinie bezpieczeństwa i najwyższą jakość wykonanych usług.
 
Dział projektowania tworzy zgrany zespół projektantów zajmujących się prawidłowym przygotowaniem:
związanych z systemami:
dotyczących technicznego zabezpieczenia obiektów użyteczności publicznej, przemysłowej oraz prywatnej.
Dzięki wykwalifikowanej kadrze oraz współpracy z inspektorami i rzeczoznawcami wykonujemy analizy pod względem bezpieczeństwa pożarowego oraz zabezpieczeń obiektów.
 
Dział wdrożeń składa się z zespołu profesjonalistów, zajmujących się wykonaniem instalacji systemów teletechnicznych, bezpieczeństwa oraz ochrony pożarowej. W ramach świadczonych usług realizujemy projekty od początku do końca inwestycji.
Po uruchomieniu systemów wykonujemy szkolenia przyszłych użytkowników i administratorów, aby w pełni wykorzystywali możliwości zainstalowanej infrastruktury. Informujemy również o konieczności przeprowadzania przeglądów okresowych, zalecanych przez producentów urządzeń bądź istniejące normy.
Na zlecenie wykonujemy również rozbudowy i modernizacje istniejących systemów na obiektach Inwestora.
Nasza doświadczona kadra zapewnia bezproblemowe wykonanie prac jak i pozytywne zakończenie inwestycji.
 
Dział serwisu zapewni pełne utrzymanie systemów w okresie gwarancyjnym jak i pogwarancyjnym. Dział dopasowuje się do potrzeb klientów, zapewniając utrzymanie parametrów SLA zawartych w umowie.
 
Umożliwiamy następujący sposób komunikacji z serwisem PIR:
- w godzinach: 8:00-16:15 do działu serwisu,
- 24h dedykowany opiekun umowy z ramienia PIR,
- 24h telefon alarmowy firmy PIR,
- w godzinach: 8:00 - 16:15 do działu serwisu,
- 24h dedykowany opiekun umowy z ramienia PIR,
- 24h mail serwisowy firmy PIR.
 
 
Po przyjęciu zgłoszenia przez w/w możliwe kanały komunikacji z firmą PIR rozpoczynamy jedną z następujących procedur w usuwaniu zgłoszonej awarii:
Kontakt telefoniczny z osobą zgłaszającą pomaga również w ustaleniu priorytetu oraz skali awarii. Dzięki tym informacjom jesteśmy w stanie określić potrzebę wysłania odpowiedniej ilości serwisantów PIR, tak aby zadowolić nawet najbardziej wymagającego klienta.
Po zakończeniu prac serwisowych i usunięciu awarii wykonywany jest protokół serwisowy zgodnie z wytycznymi w umowie. Dodatkowo wykonywane są uzupełnienia książek serwisowych systemów oraz rejestrów zgodnie z wytycznymi ustalonymi w umowie.
Informujemy, że dział serwisowy jest dostępny 365 dni w roku, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Zapewniamy zachowanie ciągłości usługi również w dni wolne oraz święta.
Firma PIR dąży do ciągłego i skutecznego rozwoju. Jesteśmy przekonani, że sprostamy oczekiwaniom i spełnimy wymagania nawet najbardziej wymagających klientów.
PIR Sp. z o.o.
ul. Stępińska 22/30, 00-739 Warszawa
tel: 22 280 93 00
e-mail: biuro@pir.com.pl