Zakresem usług firmy PIR jest kompleksowa obsługa w obszarze:
- systemów zarządzania budynkami,
- elektronicznych systemów zabezpieczeń,
- systemów teletechnicznych,
- ochrony przeciwpożarowej,
- systemów ewakuacyjnych
od etapu projektowania poprzez dostawę urządzeń, instalację, konserwację oraz serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oferowanej infrastruktury.
Gwarantujemy zadowolenie z oferowanych rozwiązań w dziedzinie bezpieczeństwa i najwyższą jakość wykonanych usług.
Dział projektowania tworzy zgrany zespół projektantów zajmujących się prawidłowym przygotowaniem:
- koncepcji,
- dokumentacji,
- projektów
- zarządzania budynkiem,
- bezpieczeństwa,
- teletechnicznymi,
- ochrony pożarowej i ewakuacji
dotyczących technicznego zabezpieczenia obiektów użyteczności publicznej, przemysłowej oraz prywatnej.
Dzięki wykwalifikowanej kadrze oraz współpracy z inspektorami i rzeczoznawcami wykonujemy analizy pod względem bezpieczeństwa pożarowego oraz zabezpieczeń obiektów.
Dział wdrożeń składa się z zespołu profesjonalistów, zajmujących się wykonaniem instalacji systemów teletechnicznych, bezpieczeństwa oraz ochrony pożarowej. W ramach świadczonych usług realizujemy projekty od początku do końca inwestycji.
Po uruchomieniu systemów wykonujemy szkolenia przyszłych użytkowników i administratorów, aby w pełni wykorzystywali możliwości zainstalowanej infrastruktury. Informujemy również o konieczności przeprowadzania przeglądów okresowych, zalecanych przez producentów urządzeń bądź istniejące normy.
Na zlecenie wykonujemy również rozbudowy i modernizacje istniejących systemów na obiektach Inwestora.
Nasza doświadczona kadra zapewnia bezproblemowe wykonanie prac jak i pozytywne zakończenie inwestycji.
Dział serwisu zapewni pełne utrzymanie systemów w okresie gwarancyjnym jak i pogwarancyjnym. Dział dopasowuje się do potrzeb klientów, zapewniając utrzymanie parametrów SLA zawartych w umowie.
Umożliwiamy następujący sposób komunikacji z serwisem PIR:
- telefoniczny:
- w godzinach: 8:00-16:15 do działu serwisu,
- 24h dedykowany opiekun umowy z ramienia PIR,
- 24h telefon alarmowy firmy PIR,
- mailowy:
- w godzinach: 8:00 - 16:15 do działu serwisu,
- 24h dedykowany opiekun umowy z ramienia PIR,
- 24h mail serwisowy firmy PIR.
Po przyjęciu zgłoszenia przez w/w możliwe kanały komunikacji z firmą PIR rozpoczynamy jedną z następujących procedur w usuwaniu zgłoszonej awarii:
- Kontakt telefoniczny z klientem pod wskazane numery, w celu uzyskania wyczerpujących informacji na temat awarii i ustalenia przyjazdu serwisu PIR na dany obiekt.
- Kontakt telefoniczny w celu uzyskania szczegółów dotyczących awarii. O ile jest to możliwe, następuje telefoniczna pomoc serwisowa. Tego typu działania przy akceptacji klienta umożliwiają usunięcie awarii bądź powodują uniknięcie rozprzestrzenienia się skutków awarii na pozostałą część systemu do czasu przyjazdu serwisu PIR.
- Kontakt telefoniczny z klientem w celu potwierdzenia rozpoczęcia usługi przy użyciu terminala serwisowego. Następuje zalogowanie się serwisu PIR do danego systemu i samoczynne ustalenie przyczyny wystąpienia usterki. W przypadku zdiagnozowania uszkodzenia urządzeń następuje wysłanie serwisantów. W przypadku usterki softwarowej następuje przywrócenie funkcjonalności systemu bez potrzeby interwencji serwisowej na obiekcie, co skraca czas usunięcia awarii.
Kontakt telefoniczny z osobą zgłaszającą pomaga również w ustaleniu priorytetu oraz skali awarii. Dzięki tym informacjom jesteśmy w stanie określić potrzebę wysłania odpowiedniej ilości serwisantów PIR, tak aby zadowolić nawet najbardziej wymagającego klienta.
Po zakończeniu prac serwisowych i usunięciu awarii wykonywany jest protokół serwisowy zgodnie z wytycznymi w umowie. Dodatkowo wykonywane są uzupełnienia książek serwisowych systemów oraz rejestrów zgodnie z wytycznymi ustalonymi w umowie.
Informujemy, że dział serwisowy jest dostępny 365 dni w roku, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Zapewniamy zachowanie ciągłości usługi również w dni wolne oraz święta.
Firma PIR dąży do ciągłego i skutecznego rozwoju. Jesteśmy przekonani, że sprostamy oczekiwaniom i spełnimy wymagania nawet najbardziej wymagających klientów.